anniehannaa

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

2013

Av Hanna Andrén - 3 januari 2013 14:48

Hejsan hoppsan! :D

Nu är det ett nytt år och det innebär nya förhoppningar, chanser och misstag. Vad är ert nyårslöfte? Själv vet jag inte riktigt vad som är mitt.. Ni får gärna komma med förslag! :)

Snart kommer världens bästa Johanna hit och det kommer bli super kul!


Detta inlägget blev ju inte så värst långt så då kan jag ju passa på att berätta att det snart är MIN FÖDELSEDAG, den 13 februari, och ja det är så att jag faktiskt är född fredagen den trettonde.....


HAHAHA men nu måste jag fixa mig lite, byyyyeeeee'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Andrén - 6 februari 2013 22:47

Hej!! Idag har det varit en blä-dag, helt enkelt en sån dag som man hade kunnat vara utan. Har inte mått speciellt bra och fick därför hoppas över C-lagsmatchen.. :'( Men för att pigga upp mig så är det ju bara 1 vecka kvar tills jag fyller 15!!!!...

Av Hanna Andrén - 24 januari 2013 19:03

Hejsan!! Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har helt enkelt haft andra tankar i huvudet.  Hela denna veckan har jag varit hemma från skolan på grund av lite feber, ont i halsen, hosta, huvudvärk oc...

Av Hanna Andrén - 10 januari 2013 16:36


Heeeeejsan!!  Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår men jag var helt slut! När jag kom hem från skolan så jobbade jag lite på ett svenska-projekt sen klippte jag mig och på kvällen så spelade jag lagmatcher. VI VANN MED 8-1!!! Hahaha men...

Av Hanna Andrén - 8 januari 2013 21:31

Hej igen! Ja, det fick bli ett sista inlägg för dagen bara för att. ;) Just nu ligger jag i sängen och svarar på alla fina kommentarer och tittar in på era bloggar. Alla är så olika och det är så roligt att läsa vad ni har skrivit!   Detta in...

Av Hanna Andrén - 8 januari 2013 14:14

Jag vill börja med att tacka för alla fina kommentarer, tusen tack till er alla! :) Sen kom jag på att jag glömde berätta vart ni skulle skicka era "skisser" som ni ska skicka till anniehannaandren@gmail.com!!    Idag har jag och min bästavän v...

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 14-årig tjej som är väldigt aktiv med träning. Här skriver jag om allt mellan himmel och jord!
Lämna gärna en kommentar. :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja videoblogga?
 Ja!!
 Nej, det är bra som det är nu!
 Starta en ny där du kan videoblogga.
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards